2011-06-14
Zajęcia odbywają się systematycznie raz w tygodniu. Są przeznaczone dla uczennicy z niedosłuchem odbiorczym, obustronnym, dużego stopnia. Głównym celem zajęć jest pomoc uczennicy z trudnościami w nauce w zrozumieniu i stosowaniu matematyki na co dzień oraz usprawnianie koordynacji wzrokowo – słuchowej.
W czasie spotkań dziewczynka doskonali podstawowe umiejętności w liczeniu pamięciowym, rozwija wyobraźnię i myślenie abstrakcyjne poprzez gry, układanki logiczne, tangramy. Uczennica utrwala podstawowe pojęcia, reguły i zasady matematyczne, odszukuje danych i szukanych w zadaniach tekstowych, planuje rozwiązanie zadania rozbijając je na mniejsze części, ćwiczy umiejętność rozwiązywania zadań geometrycznych, ćwiczy koncentrację uwagi nad matematycznym tekstem . Zajęcia mają na celu również usprawnić techniki myślenia przestrzennego i kategorie upływu czasu , korzystać z wiedzy matematycznej w życiu codziennym.
Regina Wrona
Wejść : 6531157
Unikalnych : 5261602 Obecnie : 3 Zalogowanych : 0 |