budynek Urzędu Miejskiego - ul. Szpitalna 3
Stosownie do art. 34 ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jedn. -Dz. U. Nr 13, poz. 123 z 2001r.) organizowanie imprez o charakterze rozrywkowym wymaga od organizatora zawiadomienia organu gminy, nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem imprezy.
Zgodnie z cytowaną ustawą zawiadomienie powinno zawierać następujące dane:
W przypadku nie dopełnienia warunków zawiadomienia lub stwierdzenia, że impreza może zagrażać życiu jej uczestników lub mienia, organ gminy może wydać decyzję o zakazie odbycia imprezy w terminie 14 dni od złożenia zawiadomienia.
Natomiast nie wydanie decyzji w terminie oznaczonym oznacza zgodę na odbycie imprezy.
W sytuacji organizowania imprez alkoholowych organizator imprezy jest obowiązany zwrócić się do organu gminy o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych stosownie do ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. Nr 35, poz. 230)
Wejść : 6461420
Unikalnych : 5241916 Obecnie : 2 Zalogowanych : 0 |